Veelgestelde vragen – doorverwijzers

Ik heb een acute doorverwijzing die zeer dringend is?

Wij voorzien geen acute crisisopvang. Neem contact op met het Mobiele Team voor Acute Zorg.

Hoe kan ik een patiënt/cliënt aanmelden of doorverwijzen?

Neem voor inlichtingen contact op met ons secretariaat, 03/361 46 63, keuzemenu #8. We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag, 09h-17h.
Bij voorkeur melden cliënten zichzelf aan door online een afspraak te maken of ons op te bellen.

Aanmeldingen kunnen ook via het contactformulier verlopen.

Wat zijn de wachttijden?

We organiseren ons zodanig dat cliënten dat cliënten binnen de 5 kalenderdagen kunnen worden uitgenodigd door een psychotherapeut (indien dringend).

Aarzel niet om ons telefonisch te contacteren op 03/361 46 63 (keuzemenu #8 voor artsen/doorverwijzers) om een actuele stand van de wachttijd te kennen.

Welke tarieven worden er gehanteerd?

We zijn een privatief psychotherapeutisch centrum, onze tarieven zijn transparant en voor iedereen raadpleegbaar: tarieven.

Is overleg mogelijk?

We geloven in een multidisciplinaire totaalzorg. Met toestemming van de gemeenschappelijke cliënt/patiënt kan bepaalde informatie uitgewisseld worden. Wij betrekken actief huisartsen in onze psychotherapeutische behandelingen.

Wie kan ik contacteren voor vragen of meer informatie?

Dhr. Michael L. Ringoir – Coördinator
m.ringoir@relatiekliniek.be of 09/298 01 97.

Mvr. Talia Gheys – Afdelingshoofd Cel Psychologie
t.gheys@relatiekliniek.be.

Gelieve voor administratieve of praktische vragen contact op te nemen met het secretariaat: 03 361 46 63, keuzemenu #8 of info@praktijkringoir.be